BarcC Logo

Communicatie

De kunst van het simpel houden

Het bereiken van uw doelgroep is nog nooit zo ingewikkeld geweest. We leven in een tijd waarin we overspoeld worden door informatie. Via allerlei kanalen komen er talloze berichten op ons af die allemaal onze aandacht verlangen. Onze mentale filters draaien overuren om te bepalen wat nog belangrijk genoeg is om door te laten. Ook wordt onze aandachtsspanne korter. Met als gevolg dat we moeilijk te bereiken zijn en complexe inhoud liever scannen dan deze uitvoerig bestuderen. Hoe brengt u binnen dit communicatiegeweld nog uw eigen boodschap effectief en begrijpelijk over?

BarcC gelooft hierbij in de kunst van het simpel houden. Dat begint voor ons met het doorgronden van uw doelgroep. Niet door aannames te doen, maar door uit te zoeken wat hen karakteriseert en beweegt. De volgende stap is dat we ons echt verdiepen in uw materie. Want je kunt iets pas simpel maken als je eerst de complexiteit ervan begrijpt. Tot slot kiezen we de juiste media. Want in een medialandschap waar bijna niets meer onmogelijk is, moet je juist hele heldere keuzes maken over welke middelen je wel en niet inzet.

Gelooft u ook in de kunst van het simpel houden? Dan is BarcC graag uw communicatiepartner. We helpen u met het opstellen van het plan en ondersteunen u zo nodig ook bij het ontwikkelen van de bijbehorende middelen. Zowel online als offline.

Meer weten? Bel ons. Of laat een bericht achter. We vertellen je graag meer.

072 743 71 92 maakkennis@barcc.nl